قاشی ساختمان چگونه انجام می گردد ؟ (آموزش نقاشی ساختمان)

به طور کلی صنعت نقاشی ساختمان مدرسه از جمله مهم ترین خدمات تزئیناتی ساختمان بوده و نکات فراوانی دارد. با این حال بسیار مایلند بدانند که نقاشی ساختمان به چه صورت انجام می گردد. در بخش زیر به صورت مختصر و گام به گام، این مباحث را آورده ایم:


  1. تمیز کردن سطوح
  2. اجرای روغن الف
  3. اجرای بتونه
  4. پوسته زنی (سمباده کشی)
  5. آستر اولیه
  6. لکه گیری
  7. سمباده زنی مجدد
  8. آستر دوم
  9. آستر سوم
  10. رنگ رویه

انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

بحث انتخاب رنگ نیز یکی از دیگر مباحث بسیار مهم در انجام نقاشی ساختمان بیمارستاناست. در مرحله رنگ آمیزی بایستی به این نکته دقت داشت که حتما بهترین رنگ برای انجام نقاشی انتخاب گردد. برای این امر، لازم است که شما با انواع رنگ و نقش و تاثیر آن در نقاشی ساختمان آشنا باشید.


بسیاری از اوقات، مشاهده گردیده که افراد برای نقاشی ساختمان دانشگاه از سلیقه های شخصی یا مدهای روز استفاده می نمایند. با این حال بایستی این نکته را مدنظر قرار داد که استفاده از برخی رنگ ها، اگر با آگهی کافی صورت نگیرد، می تواند سبب ایجاد مشکلاتی در درازمدت برای شما گردد.

 

 

 


اطلاعات عمومی ساختمان ,نقاشی ,گردد ,انجام ,آستر ,صورت ,نقاشی ساختمان ,چگونه انجام ,ساختمان چگونه ,ساختمان چگونه انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صفحه اول | پایگاه اطلاع رسانی جویزر پخش تراکت در تهران پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اشپزی پرسش مهر کتابخانه عمومی آیت الله اسداله فاضلی